Zakelijke inzet sociale media in Nederland en België verdubbeld

Het communicatiebureau GC2 heeft opnieuw onderzoek gedaan naar het zakelijke gebruik van zakelijke sociale media. De conclusie is nu dat we sociale media zakelijk veel meer en frequenter inzetten, maar er is maar een kleine groep die zijn activiteiten strategisch monitort. Op Marketingfacts kwam al eerder naar voren dat de ROI van sociale media vaak onderbelicht blijft en ook een uitdaging is. Ondanks dat sociale media de mogelijkheden biedt om activiteiten door te meten, blijft dit nog sterk achter. Slechts drie op de tien bedrijven weet

Een aantal cijfers op een rij:
• LinkedIn heeft ruim 187 miljoen gebruikers verdeeld over circa 200 landen;
• Iedere seconde komen er twee nieuwe LinkedIn gebruikers bij;
• Er werden in 2012 circa 5,3 miljard zoekopdrachten uitgevoerd op LinkedIn;
• Momenteel zijn er meer dan een miljoen LinkedIn groepen;
• Circa 81% van de LinkedIn gebruikers is lid van minstens één groep;
• Er zijn meer mannen aanwezig op LinkedIn (65%) dan vrouwen (35%);
• De leeftijdsgroep 35-44 is met 26% het meest vertegenwoordigd op LinkedIn;
• Nederland staat met ruim 3 miljoen gebruikers op de zesde plek in de top 10 van landen met meeste LinkedIn gebruikers.

 

(Bron: Marketingfacts)

 

 гор¤щие туры на майкредитные карты дельта банк украинабизнес план кредитного брокера скачатьтур в танзанию из украинызаявление на получение кредита в сбербанкедренажные работыответственность несовершеннолетнихформы для пасхиportuguese translation in englishкак продвигать новый сайтоформление фотополотенцесушители водяные москва
играть игры казино бесплатно без регистрации http://admiralavtomaty.com/betsoft-besplatno/viking-age/ аппараты игровые онлайн

Related Posts